ТИЖДЕНЬ ЗДОРОВ’Я

ТИЖДЕНЬ ЗДОРОВ’Я


Згідно з планом роботи на 2021-2022 н.р. в школі розпочався Тиждень Здоров’я,
який проводиться методичним об’єднанням вчителів природничо-математичних
дисциплін під керівництвом голови МО Зайченко В.Ю.
Під час урочистого відкриття Тижня учень 11 класу Грицаєнко Данило
ознайомив всіх учнів і вчителів із заходами, які відбуватимуться протягом
тижня. В понеділок панувала наука ФІЗИКА. На уроках фізики разом з
учителем Андрощук І.А. учні 7-8 класів знайомились з різноманіттям
вимірювальних приладів, вчились визначати ціну поділки шкали приладів,
з’ясовували від чого залежить точність вимірювань та оцінювали похибку
вимірювання. Тепер свої знання учні змогли застосувати на практиці, адже день
Фізики був присвячений діагностиці здоров’я шляхом вимірювання температури
тіла, артеріального тиску, зросту, ваги, пульсу та ін. Бажаючих перевірити певні
показники було чимало. Учні 7-8 класів спочатку навіть розгубились, але
згодом опанували себе і досить впевнено проводили вимірювання на різних
приладах. Справедливо зауважити, що певні вимірювальні прилади були
електронними і не мали вимірювальної шкали, але сам процес правильно
проведеного вимірювання обов’язково стане кожному в пригоді.
НЕДЕЛЯ ЗДОРОВЬЯ

Согласно плану работ на 2021-2022 гг. п. в школе началась «Неделя здоровья,»
которую проводит методическое объединение учителей естественно-
математических дисциплин под руководством руководителя МО Зайченко В. Й.
Гриценко Данил, ученик 11- класса на торжественном открытии этого
образовательного цикла познакомил всех учащихся и учителей с
мероприятиями, которые будут проходить в течение недели. В понедельник
доминировала наука физика. На уроках физики вместе с учителем Андрощуком
И. А. Ученики 7-8 ых классов познакомились с разнообразием измерительных
приборов, научились определять цену деления шкалы приборов, поняли, от чего
зависит точность измерений, оценили погрешность измерений. Теперь ученики
смогли применить свои знания на практике, так как День физики был посвящен
диагностике здоровья путем измерения температуры тела, артериального
давления, роста, веса, пульса и т.д. Было много желающих проверить
собственные определенные показатели. Ученики 7-8 классов поначалу даже
огорчились, так не все получалось, но позже освоили все сами и вполне
уверенно проводили замеры на разных аппаратах. Справедливо заметить , что
определенные измерительные приборы были электронными и не имели
измерительной шкалы, но процесс правильного измерения обязательно
пригодится каждому как бесценный опыт в будущем.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*
*