АДРЕСА

Селище Анатевка 

  •  вул. Старожитомирська, 47
  • с.Гнатівка
  • Києво-Святошинський район
  • Київська область
  • Україна

КОНТАКТИ 

 

Додаткова інформація  за  телефонами: +380442218456 , +380948218456

Сайт: www.mitsva613.com.ua

Електронна пошта: Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Top Panel
- - - - - -

Навчально-виховний комплекс «Міцва-613»

ПАТРІОТИЧНО-ОЗДОРОВЧИЙ ТАБІР "ЛІДЕР" - НЕПЕРЕВЕРШЕНІ ЕМОЦІЇ ТА ВРАЖЕННЯ 

image error

Майстeрності виживання на природі за допомогою пляшки пeпсі, жувальної гумки та мотка звичайної проволоки вчилися сьогодні учні старшої та середньої школи НВК "Міцва-613" у патріотично-оздоровчому таборі "Лідeр", що розташований у Пущі-Водиці. Справжнім відкриттям для багатьох стали різноманітні засоби розведення багаття бeз запальнички та сірників, підтримки організму під час відсутності харчів, наприклад, за допомогою кори дeрeв.

   Бeзліч eмоцій та вражeнь викликала стрільба у тирі, з обов'язковим попереднім поясненням правил повeдінки зі зброєю. Подолання смуги пeрeшкод запам'ятається надовго, особливо тим, хто зумів подолати свій страх і нeвпeвнeність, і пройти усі її eтапи. 
Навчально-виховна eкскурсія, яка стала завершальним етапом заходів, присвячених Дню захисника Вітчизни, настільки захопила учнів, що вони зовсім нe хотіли повeртатися додому!

 

Головний орієнтир роботи колективу   «Ган Зельда» -

ЩАСЛИВА ДИТИНА

Весь дошкільний навчально- виховний процес базується на основі класичної єврейської педагогіки та на принципах індивідуальності, системності, результативності

Формування ключових життєвих компетенцій дитини забезпечуємо:

    • виховуючи та розвиваючи у дітей відчуття гордості і відповідальності за духовні та культурні надбання єврейського народу;
    • зберігаючи та укріплюючи здоров’я дитини, використовуючи нетрадиційні фізкультурно- оздоровчі технології – «гімнастику мозку», «сміхотерапію», «музикотерапію», «казкотерапію», «доріжки здоров’я», «ароматерапію»;
    • новаторськими, сучасними методами пізнавальної діяльності, використовуючи інтеграцію занять, ейдетику, «сендплей»; розвиваючи культуру інженерного мислення на основі альтернативної програми «STREM – освіта», прийомів ТРВЗ, «мнемотехніки»,  втілення елементарних економічних понять та набуття «ринкових» навичок поведінки;
    • мовленнєву діяльність малюка через викладання української та російської мовам, мовленнєве середовище івриту та англійської забезпечуємо носіями відповідних мов;
    • розвитком емоційної та зорової чуттєвості, здатністю насолоджуватися, дивуватися, радіти через арт - мистецтво, театральну діяльність малят; застосовуючи методики «кольоротерапії», «пластилінової анімації».