АДРЕСА

Селище Анатевка 

  •  вул. Старожитомирська, 47
  • с.Гнатівка
  • Києво-Святошинський район
  • Київська область
  • Україна

КОНТАКТИ 

 

Додаткова інформація  за  телефонами: +380442218456 , +380948218456

Сайт: www.mitsva613.com.ua

Електронна пошта: Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Top Panel
- - - - - -

Навчально-виховний комплекс «Міцва-613»

Знайомство з професією

image error

      2017-2018 навчальний рік у  НВК «Міцва-613» був роком профорієнтації і знайомства з професіями.  7 червня  діти не тільки познайомились з технологією виробництва хліба, а також самі виробляли улюблені хали. 

    Хто не любить хали, а особливо хали, виготовлені власноруч?! Таких точно немає серед учнів НВК «Міцва-613». Із особливим завзяттям після традиційного благословіння Ребецн Ханни учні виготовляли хали – традиційний, священний для кожного єврея, святковий хліб.

    Під час навчально-пізнавальної екскурсії на хлібзавод «Кулиничі» змогли познайомитися з технологією виробництва хліба, переконалися наскільки це складно – виготовляти такі улюблені усіма нами вироби: смачні білосніжні батони, висівкові хлібці, солодкі рулети з повидлом. А ще - самі взяли участь у приготуванні різноманітних смаколиків, подивилися цікавий фільм про те, як виготовляли хліб раніше і як це роблять зараз, та у затишній атмосфері кафетерію відпочили і випили солодкого чаю.


Головний орієнтир роботи колективу   «Ган Зельда» -

ЩАСЛИВА ДИТИНА

Весь дошкільний навчально- виховний процес базується на основі класичної єврейської педагогіки та на принципах індивідуальності, системності, результативності

Формування ключових життєвих компетенцій дитини забезпечуємо:

    • виховуючи та розвиваючи у дітей відчуття гордості і відповідальності за духовні та культурні надбання єврейського народу;
    • зберігаючи та укріплюючи здоров’я дитини, використовуючи нетрадиційні фізкультурно- оздоровчі технології – «гімнастику мозку», «сміхотерапію», «музикотерапію», «казкотерапію», «доріжки здоров’я», «ароматерапію»;
    • новаторськими, сучасними методами пізнавальної діяльності, використовуючи інтеграцію занять, ейдетику, «сендплей»; розвиваючи культуру інженерного мислення на основі альтернативної програми «STREM – освіта», прийомів ТРВЗ, «мнемотехніки»,  втілення елементарних економічних понять та набуття «ринкових» навичок поведінки;
    • мовленнєву діяльність малюка через викладання української та російської мовам, мовленнєве середовище івриту та англійської забезпечуємо носіями відповідних мов;
    • розвитком емоційної та зорової чуттєвості, здатністю насолоджуватися, дивуватися, радіти через арт - мистецтво, театральну діяльність малят; застосовуючи методики «кольоротерапії», «пластилінової анімації».